First-time listening for June 2008

18672. (Mod­est Mous­sorgs­ki) Boris Godunov [orch. by Rim­sky-Kor­sakov] [opera highlights;
. . . . . d. Kara­jan; w. Vish­nevskaya, Spiess, Maslen­nikov, Talvela]
18673. (Johann Sebas­t­ian Bach) Art of the Fugue, Vol­ume 1, Groups 1–3, bwv.1080
. . . . . [orches­tral ver­sion arr. by Mar­cel Bitsch & Claude Pascal]
(Geraint Jones, organ) Por­tu­gali­ae Musi­ca, vol. 4 — Musique Por­tu­gaise pour orgue:
. . . . 18674. (Anto­nio Car­reira) Fantasie
. . . . 18675. (Manuel Rodrigues Coel­ho) Five Ver­sets on Ave Maris Stella
. . . . 18676. (Car­los Seixas) Fugue in A Minor
. . . . [13532] (João de Sousa Car­val­ho) Alle­gro in D
. . . . 18677. (Gas­par Dos Reis) Con­cer­to #31, Vari­a­tion on Ave Maris Stella
. . . . 18678. (Gas­par Dos Reis) Con­cer­to #30, Vari­a­tion on Ave Maris Stella
. . . . 18679. (Gas­par Dos Reis) Con­cer­to #22, Vari­a­tion on Ave Maris Stella
. . . . 18680. (Gas­par Dos Reis) Con­cer­to #24, Vari­a­tion on Ave Maris Stella
. . . . 18681. (Frei Jac­in­to) Toc­ca­ta in D Minor
. . . . 18682. (Car­los Seixas) Sonata in A
18683. (Mau­rice Duru­flé) Four Motets on Gre­go­ri­an Themes
18684. (Her­bert How­ells) Car­ol: “Long, Long Ago”
18685. (Béla Bartók) Bluebeard’s Cas­tle [com­plete opera; d. Solti; w. Kovats, Sass]
(Mag­dalen Col­lege Choir, d. Bernard Rose) Music From Venice:
. . . . 18686. (Gio­van­ni Gabrieli) Can­tate Domi­no [dif­fer­ent arr. from item 11397]
. . . . 18687. (Andrea Gabrieli) O Rex gloriae
. . . . 18688. (Gio­van­ni Gabrieli) Exul­tat jam angelica
. . . . 18689. (Gio­van­ni Croce) Ave Virgo
. . . . 18690. (Gio­van­ni Gabrieli) Deus, Deus meus
. . . . 18691. (Andrea Gabrieli) Maria Stabat
. . . . 18692. (Andrea Gabrieli) Egred­i­mi­ni et videte [dif­fer­ent arr. from item 4674]
. . . . 18693. (Clau­dio Mon­tever­di) Lau­date Dominum 3
. . . . 18694. (Andrea Gabrieli) Te Deum Patrem ingenitum
. . . . 18695. (Gio­van­ni Gabrieli) Bea­ta es Virgo
. . . . 18696. (Gio­van­ni Bas­sano) Dic nobis Maria
. . . . 18697. (Andrea Gabrieli) Jubi­late Deo
18698. (Wayne Short­er) Schizophrenia
18699. (Anto­nio Vival­di) Con­cer­to for 2 Vio­lins & Con­tin­uo, Op.1 #35, rv.511, p.190
18700. (Richard Wag­n­er) Die Meis­tersinger von Nürn­berg [com­plete opera; d. Jochum;
 . . . . . Ligendza, Ludwig,Fischer-Dieskau, Domingo]
18701. (Anto­nio Vival­di) Con­cer­to in A m for Vio­lin, Strings & Con­tin­uo, Op.9 #5,
. . . . . rv.358,p.10 [ver­sion with­out organ]
18702. (Anto­nio Vival­di) Con­cer­to in C for 2 Vio­lins, Strings & Con­tin­uo, rv.507,
. . . . . p.23 [ver­sion with­out organ]
18703. (Anto­nio Vival­di) Sonata #2 in D m for Vio­lin and Con­tin­uo, rv.12 [ver­sion
. . . . . with­out harpsichord]
18704. (Jim­my Cliff) Jim­my Cliff [1969 epony­mous album reis­sued with 14 oth­er tracks]
18705. (Out­Kast) Speakerboxxx/ The Love Below
18706. (Daisy deBolt) Live Each Day With Soul
18707. (Josquin des Prez) Pangue Lin­gua, Plainchant
18708. (Charles-Valentin Alkan) Grande Sonate “Les Qua­tre Ages” for Piano in D, Op.33
18709. (Charles-Valentin Alkan) Études dans tous les tons mineurs, Op.39 #1
. . . . . “Come le vent”
18710. (Charles-Valentin Alkan) Études dans tous les tons mineurs, Op.39 #2 “En rythme
. . . . . molossique”
18711. (Charles-Valentin Alkan) Études dans tous les tons mineurs, Op.39 #3 “Scher­zo
. . . . . diabolico”
18712. (Charles-Valentin Alkan) Études dans tous les tons majeurs, Op.31 #8 “Chan­son
. . . . . de la Folle Au Bord de la Mer” in A‑flat, Op.31 #8
18713. (Charles-Valentin Alkan) Études dans tous les tons majeurs, Op.35 #5 “Alle­gro
. . . . . Bar­baro” in F
18714. (Jay‑Z & Linkin Park) Col­li­sion Course
18715. (Franz Xaver Mozart) “Das liebende Mädchen”
18716. (Franz Xaver Mozart) “An spröde Schönen”
18717. (Franz Xaver Mozart) “Nein!”
18718. (Franz Xaver Mozart) “Der Schmetter­ling auf einem Vergissmeinnicht”
18719. (Franz Xaver Mozart) “Klage an den Mond”
18720. (Franz Xaver Mozarr) “Ern­telied”
18721. (Franz Xaver Mozart) “In der Väter Hallen ruht”, Op.12
18722. (Franz Xaver Mozart) Acht Deutsche Lieder
18723. (Franz Xaver Mozart) “Ständ­chen”
18724. (Franz Xaver Mozart) “An Emma (Wei in nebel­graue Ferne)”, Op.24
18725. (Franz Xaver Mozart) Sechs Lieder, Op.21
18726. (Franz Xaver Mozart) Drei Deutsche Lieder, Op.27
18727. (Franz Xaver Mozart) “Erin­nerung”
18728. (My Chem­i­cal Romance) The Black Parade
18729. (Orlan­do Gib­bons) Viol Fan­ta­sia in 6 parts #5, MB35
18730. (Orlan­do Gib­bons) Viol Fan­ta­sia in 6 parts #6, MB36
18731. (Orlan­do Gib­bons) Viol Fan­ta­sia in 6 parts #4, MB34
18732. (Orlan­do Gib­bons) Peas­cod Time [The Hunt’s Up], for Key­board, MB30
. . . . . [arr. for con­sort of viols]
18733. (Orlan­do Gib­bons) Lord of Sal­is­bury Pavan and Gal­liard, for key­board, MB 18/19
. . . . . [arr. for con­sort of viols]
18734. (Orlan­do Gib­bons) Unspec­i­fied Fan­ta­sia for Viols
18735. (Orlan­do Gib­bons) “The Sil­ver Swanne”, madri­gal for 5 voices 
. . . . . [arr. for con­sort of viols]
18736. (Orlan­do Gib­bons) Viol Fan­ta­sia in 3 parts #1, MB7
18737. (Orlan­do Gib­bons) Viol Fan­ta­sia in 3 parts #4, MB10
18738. (Orlan­do Gib­bons) “O Lord In Thy Wrath, Rebuke Me Not”, Anthem for 6 Voices
. . . . . [arr. for con­sort of viols]
18739. (Orlan­do Gib­bons) “Hosan­na to the Son of David” Anthem for 6 Voices
. . . . . [arr. for con­sort of viols]
18740. (Orlan­do Gib­bons) Pavan for Six Vio­ls, MB41
18741. (Orlan­do Gib­bons) Gal­liard for Six Vio­ls, MB42
18742. (Sys­tem of a Down) Hypnotize
Rock & Roll, The First 50 Years ― The Fifties:
. . . . [11365] (Carl Perkins) “Blue Suede Shoes’
. . . . [1610] (Fats Domi­no) “Blue­ber­ry Hill”
. . . . [12444] (Wilbert Har­ri­son) “Kansas City”
. . . . 18743. (Bill Justis & His Orches­tra) “Raunchy” 
. . . . 18744. (Guy Mitchell) “Singing The Blues”
. . . . [932] (Jer­ry Lee Lewis) “Whole Lot­ta Shakin’ Going On”
. . . . [5143] (The Ever­ly Broth­ers) “Bye Bye Love”
. . . . 18745. (Eddie Cochran) “Sum­mer­time Blues”
. . . . [12458] (Miss Toni Fish­er) “The Big Hurt” 
. . . . 18746. (Boyd Ben­nett And His Rock­ets) “Sev­en­teen”
. . . . [8340] (Mar­ty Rob­bins) “A White Sport Coat [And A Pink Carnation]”
. . . . 18747. (Bil­ly & Lil­lie) “La De Dah”
. . . . [873] (Lit­tle Richard) “Long Tall Sally”
. . . . 18748. (Ricky Nel­son) “Poor Lit­tle Fool” 
. . . . 18749. (Coast­ers) “Yakety Yak”
. . . . 18750. (Champs) “Tequi­la”
. . . . [11368] (Bob­by Day) “Rock-in’ Robin”
. . . . 18751. (Jim­my Clan­ton) “Just A Dream”
. . . . 18752. (Fred­dy Can­non) “Tal­la­has­see Lassie”
. . . . 18753. (Frankie Aval­on) “Venus”
. . . . 18754. (Huey “Piano” Smith) “Don’t You Just Know It”
. . . . 18755. (Bill Doggett) “Honky Tonk [Part 2]” 
. . . . 18756. (Lar­ry Williams) “Short Fat Fanny”
. . . . 18757. (Jack­ie Wil­son) “Lone­ly Teardrops”
. . . . 18758. (Bob­by Darin) “Mack the Knife”
. . . . 18759. (Son­ny Dae and His Knights) “Rock Around The Clock”
(The Six­teen) Music From the Sis­tine Chapel:
. . . . 18760. (Felice Ane­r­io) Ave Regi­na Caelo­rum in 8 parts
. . . . 18761. (Gio­van­ni da Palest­ri­na) Ascen­dit Deus in 5 parts
. . . . 18762. (Gio­van­ni da Palest­ri­na) Ave Maria in 5 parts
. . . . 18763. (Gio­van­ni da Palest­ri­na) Angelus Domi­ni Descen­dit De Cae­lo in 5 parts
. . . . 18764. (Felice Ane­r­io) Regi­na Caeli Laetare in 8 parts
. . . . 18765. (Felice Ane­r­io) Sta­bat Mater in 12 parts
. . . . 18766. (Gre­go­rio Alle­gri) Chris­tus Resur­gens Ex Mortuis
. . . . 18767. (Luca Moren­zio) Che Fa Oggi Il Mio Sole
. . . . 18768. (Gre­go­rio Alle­gri) Mis­sa “Che fa oggi il mio sole”
. . . . 18769. (Felice Ane­r­io) Mag­ni­fi­cat Secun­di Toni in 8 parts
. . . . 18770. (Gio­van­ni da Palest­ri­na) Assump­ta Est Maria in 6 parts
Louisiana Spice 25 Years of Louisiana Music on Rounder Records:
. . . . 18771. (Dirty Dozen Brass Band) “Mar­di Gras In New Orleans”
. . . . 18772. (Mar­cia Ball) “That’s Enough of that Stuff”
. . . . 18773. (James Book­er) “Three Keys”
. . . . 18774. (Tuts Wash­ing­ton) “Tee Nah Nah”
. . . . 18775. (Bo Dol­lis, Monk Boudreaux & Rebirth Brass Band) “Shoo-Fly”
. . . . 18776. (Wal­ter ‘Wolf­man’ Wash­ing­ton) “On the Prowl”
. . . . 18777. (Dal­ton Reed) “Back on Track”
. . . . 18778. (Irma Thomas) “Hold To God’s Unchang­ing Hand” 
. . . . 18779. (Cham­pi­on Jack Dupree) “Home­town New Orleans”
. . . . 18780. (John­ny Adams) “Down That Lone­ly Lone­ly Road”
. . . . 18781. (Pro­fes­sor Long­hair) “Tip­iti­na”
. . . . 18782. (Bo Dol­lis & Wild Mag­no­lias) “Coconut Milk”
. . . . 18783. (Eddie Bo) “Hard Times”
. . . . 18784. (Chuck Car­bo) “Meet Me At the Station” 
. . . . 18785. (Bal­fa Broth­ers) “J’ai vu le loup, le renard et la belette”
. . . . 18786. (John Delafose & The Eunice Play­boys) “Père et garçon zydeco”
. . . . 18787. (Eddie LeJe­une) “The Mis­take I Made”
. . . . 18788. (Jim­my C. New­man) “Chère toute-toute”
. . . . 18789. (Boozoo Chavis) “Lula Lula Don’t You Go To Bingo”
. . . . 18790. (Le Trio Cadi­en) “Bay­ou Pon Pon”
. . . . 18791. (Beau­soleil) “Les flammes d’enfer”
. . . . 18792. (Steve Riley & The Mamou Play­boys) “La Danse de Mar­di Gras”
. . . . 18793. (D.L. Menard) “Wild­wood Flower”
. . . . 18794. (Jo-El Son­nier) “La valse de chère bébé”
. . . . 18795. (Geno Delafose) “C’est pas la peine brailler [There’s No Need To Cry]” 
. . . . 18796. (Bruce Dai­gre­pont) “Lais­sez faire [Let It Be]”
. . . . 18797. (David Doucet) “T’en as eu”
. . . . 18798. (Zachary Richard) “File Gumbo”
. . . . 18799. (Nathan Williams [Nathan & The Zyde­co Cha Chas] ) “Out­side People”
. . . . 18800. (Beau Jocque & The Zyde­co Hi-Rollers) “Give Him Cornbread” 
. . . . 18801. (Buck­wheat Zyde­co) “Think It Over One More Time”
. . . . 18802. (Li’l Bri­an & The Zyde­co Trav­el­ers) “Snap Bean”
18803. (Alexan­der Scri­abin) Piano Étude in C‑sharp Minor, Op.42 #5
18804. A Field Guide to Bird Songs of East­ern and Cen­tral North America
18805. (Cheb Mami) Du Sud au Nord [with K‑Mel, Ziggey Mar­ley, Zuc­chero, Susheela
. . . . . Raman, Sami­ra Sa’id, Ton­ton David, Aswad, Enri­co Macias, Idir]
18806. (Edward Elgar) In the South [Alas­sio], Con­cert Over­ture, Op.50
18807. (Arcade Fire) Arcade Fire EP 2003
18808. (Edward Elgar) Sev­ern Suite
18809. (Ralph Vaugh­an Williams) Over­ture to Hen­ry the Fifth
18810. (Gus­tav Holst) A Moor­side Suite
18811. (John Ire­land) Com­e­dy Over­ture [arr. for Brass ensemble]
18812. (Beck) The Information
18813. (Stephen Bish­op) The Best of Stephen Bish­op [20th Cen­tu­ry Mas­ters Millennium
. . . . . Collection]
18814. (Tes­la) Bust a Nut
18815. (DJ Tiesto) Magik, Vol.2: Sto­ry of the Fall
18816. (Edward Elgar) Chan­son de nuit, Op.15 #1 [orches­tral version]
18817. (Ran­dom Order) Destiny
18818. (A. R. Rah­man) Live in Dubai [Tamil Album]
18819. (Johann Sebas­t­ian Bach) Sonata for Vio­lin and Harp­si­chord in C Minor, bwv.1017
18820. (Johann Sebas­t­ian Bach) Sonata for Vio­lin and Harp­si­chord in F Minor, bwv.1018
18821. (Johann Sebas­t­ian Bach) Sonata for Vio­lin and Harp­si­chord in G, bwv.1019
18822. (Johann Sebas­t­ian Bach) Fugue for Vio­lin and Bas­so Con­tin­uo in G Minor, bwv.1026
18823. (Zhao Li ) Sound­track for Spring­time in a Small Town [Xiǎochéng zhī chūn]
18824. (Oscar Peter­son) Per­fect Peter­son: The Best of the Pablo and Telarc Recordings
18825. (Oscar Peter­son & Clark Ter­ry) Oscar Peter­son Trio + One
18826. (Cheb Mami) Best of Cheb Mami
18827. (Oscar Peter­son Trio) Cana­di­ana Suite
18828. (Grasshop­per Sound­Clash) song: “Lost in Los Angeles”
18829. (Grasshop­per Sound­Clash) song: “Biggest Got Hurt”
18830. (Grasshop­per Sound­Clash) song: “City Electricity”
18831. (Grasshop­per Sound­Clash) song: “Mag­net­ic Super Blue”
18832. (Stanis­law Moniuszko) Strasny Dwór [The Haunt­ed Manor] [com­plete opera;
. . . . . d. Kasp­szyk; Kruszews­ki, Hos­sa, Lubańska]
(Rolan­do Vil­lazón, tenor) Gitano — Zarzuela Arias:
. . . . 18833. (Pablo Sorozá­bel) “No puede ser!” from La tabern­era del puerto
. . . . 18834. (Amadeu Vives) “Por el humo se sabe dónde está el fuego” from Doña
. . . . . . . . Francisquita
. . . . 18835. (José Ser­ra­no) “Can­ción gua­ji­ra” from La Ale­gría del batallón
. . . . 18836. (Pablo Luna) “Mi locura…Paraxin tú que vue­las” from La pícara molinera
. . . . 18837. (Fed­eri­co Moreno Tor­robá) “De este apaci­ble rincón de Madrid” from Luisa
. . . . . . . . Fernanda
. . . . 18838. (Reve­ri­ano Soutul­lo & Juan Vert) “Bel­la enamorada…Noche de amor” from 
. . . . . . . . El últi­mo romántico
. . . . 18839. (José Ser­ra­no) “La roca fría del Cal­vario” from La Dolorosa
. . . . 18840. (Jac­in­to Guer­rero) “Sal­i­da de Juan: Mi aldea” from Los gavilanes
. . . . 18841. (Jac­in­to Guer­rero) “Mujer de los negros ojos…Raquel” from El huésped del
. . . . . . . . Sevillano
. . . . 18842. (Augustin Pérez Sori­ano) “Sue­na gui­tar­ri­co mío” from El guitarrico
. . . . 18843. (José Ser­ra­no) “Te quiero, more­na” from El trust de los tenorios
. . . . 18844. (Pablo srozábal) “No, no me importa…Madrileña boni­ta” from La mano­jo de rosas
. . . . 18845. (Reve­ri­ano Soutul­lo & Juan Vert) “Ya mis horas felices” from La del Soto del
. . . . . . . . Parral
. . . . 18846. (Fed­eri­co Moreno Tor­robá) “Amor, vida de mi vida” from Maravilla
. . . . 18847. (José Maria Cano) “Un gitano sin su hon­or” from Luna
18848. (Carl Maria von Weber & Gus­tav Mahler) Die drei Pin­tos [The Three Pintos] 
. . . . . [com­plete opera; d. Arriv­abeni; w. Holz­er, Fur­long, Zech­meis­ter, Marilley]
18849. (Char­lie Haden) Quar­tet West [with Ernie Watts, Alan Broad­bent, Bil­ly Higgins]
18850. (Gae­tano Donizetti) Pia de’ Tolomei [com­plete opera; d. Par­ry; w. Sevile,
. . . . . Cul­lagh, Custer, Ford]
18851. (Ornette Cole­man) The Com­plete Sci­ence Fic­tion Sessions
(Edi­tion Pierre Verg­er) Poly­ne­sia ― From Bora Bora to Tahiti:
. . . . 18852. (Coco & Temae­va) “Te riuriu — aparima”
. . . . 18853. (Charley Mauu & Les Roy­al Poly­ne­siens) “Minoi minoi” 
. . . . 18854. (Loma & Eddie Lund) “Hiri nake ‘ini raki’” 
. . . . 18855. (Kaina Music Tra­di­tion) “Teara roa” 
. . . . 18856. (Le Roy­al Folk­lorique Group Of Tahi­ti) “No to maru e te taurea” 
. . . . 18857. (Groupe Te Hia’ai Ora, dir. Edmond Tera­ia­mona) “Ono”
. . . . 18858. (Kaina Boys) “Takirikiri o te manu” 
. . . . 18859. (Taaroa, Cérophine & Bim­bo) “Oini maa” 
. . . . 18860. (Loma, Bim­bo & Eddie Lund) “Te matete” 
. . . . 18861. (Hawaii Trio & Tak­i­tii) “Nan­cy” 
. . . . 18862. (Hen­ri­ette Win­kler) “Iri­ti mai” 
. . . . 18863. (Tki­ta) “Kaveu” 
. . . . 18864. (Coco & Temae­va) “To’u ora no oe” 
. . . . 18865. (Poline) “Manure­va” 
. . . . 18866. (Groupe Fetia) “Marche des jeux du paci­fique sud” 
. . . . 18867. (Groupe Mae­va) “E rori e” 
. . . . 18868. (Groupe Mae­va) “Na’u haka” 
. . . . 18869. (Marie Marit­er­a­gi) “Bora-bora I Love You”
18870. (Pan­ic! at the Dis­co) A Fever You Can’t Sweat Out
18871. (My Morn­ing Jack­et) It Still Moves
18872. (My Morn­ing Jack­et) Acoustic Cit­suo­ga: Live at the Starlight Pavil­ion [EP]
18873. (Joshua Payne) Your Love, My Home
(Isabel Bayrak­dar­i­an, sopra­no; James Park­er, piano; Cel­lo Ensem­ble) Azulão:
. . . . 18874. (Enrique Grana­dos) “El Majo Dis­cre­to” from Colec­ción de Tonadillas
. . . . 18875. (Enrique Grana­dos) “La Maja y el Ruiseñor” from Goyescas
. . . . 18876. (anon.) “Song of the Birds” [trad. Cata­lan carol]
. . . . 18877. (Car­los Gus­tavi­no) “La rosa y el sauce”
. . . . 18878. (Joaquín Rodri­go) Cua­tro madri­gales amatorios
. . . . 18879. (Fer­nan­do Obradors) Can­ciones clási­cas españolas
. . . . 18880. (Manuel de Fal­la) Suite Pop­u­laire Espagnole
. . . . 18881. (Xavier Montsal­vatge) “Can­ción de cuna para dormir a un negrit­to” from 
. . . . . . . . Cin­co can­ciones negras
. . . . 18882. (Heitor Vil­la-Lobos) Aria from Bachi­anas Brasileiras #5 [arr. soprano, 
. . . . . . . . piano, cel­lo ensemble]
. . . . 18883. (Jayme Ovalle) “Azulão”
18884. (Alexan­der Glazunov) Sym­pho­ny #1 in E, Op.5 “Slavyan­skaya”
Acoustic Africa [Putu­mayo Presents]:
. . . . 18885. (Dio­gal [Dio­gal Sakho] ) “Sore”
. . . . 18886. (Enei­da Mar­ta) “Mind­jer Dôce Mel”
. . . . 18887. (Rajery) “Mis­a­ho­ta­ka Ny Akama”
. . . . 18888. (Angélique Kid­jo) “Sed­je­do”
. . . . 18889. (Vusi Mahlasela) “Badi­manyana”
. . . . 18890. (Faya Tess & Lokua Kan­za) “Bana”
. . . . 18891. (Laye Sow) “Mau­ri­ta­nia”
. . . . 18892. (Gabriela Mendes) “Tradição”
. . . . 18893. (Habib Koité) “Baro”
. . . . 18894. (Dobet Gna­horé) “Palea”
. . . . 18895. (Manecas Cos­ta) “Anto­nia”
. . . . 18896. (Djéli­mady Tounkara) “Fan­ta Bourama”
18897. (Foo Fight­ers) In Your Honor
18898. The Gold­en Melodies 1: Shanxi, Yun­nan & Hebei Folk Songs
(Wil­helm Keller) Carmi­na Humana:
. . . . 18899. (Wil­helm Keller) Sonnenlied
. . . . 18900. (Wil­helm Keller) Magnificat
. . . . 18901. (Wil­helm Keller) Organa Pro Organo: Chorale Pre­lude I — Advent: Nun Komm’
. . . . . . . . Der Hei­den Heiland
. . . . 18902. (Wil­helm Keller) Organa Pro Organo: Chorale Pre­lude II — Weinacht: Gelobet
. . . . . . . . Seist Du, Jesus Christ
. . . . 18903. (Wil­helm Keller) Organa Pro Organo: Chorale Pre­lude III — Pas­sion: o Haupt
. . . . . . . . Voll Blut Und Wunden 
. . . . 18904. (Wil­helm Keller) Ostertanzlied 
. . . . 18905. (Wil­helm Keller) Elija
. . . . 18906. (Wil­helm Keller) Lichte­in­fall [three choral songs]
. . . . 18907. (Wil­helm Keller) Tene­brae [three choral poems)]
. . . . 18908. (Wil­helm Keller) Wands­beck­er Weisen [six songs]
. . . . 18909. (Wil­helm Keller) Unter Ster­nen [three choral songs]
. . . . 18910. (Wil­helm Keller) Schweigen übertö­nen [three chants]
. . . . 18911. (Wil­helm Keller) Amate [three choral songs]
. . . . 18912. (Wil­helm Keller) Organa Pro Organo: Chorale Pre­lude IV — Ostern: Christ Ist
. . . . . . . . Erstanden
. . . . 18913. (Wil­helm Keller) Organa Pro Organo: Chorale Pre­lude V — Pfin­g­sten: Nun
. . . . . . . . Bit­ten Wir Den Heili­gen Geist
. . . . 18914. (Wil­helm Keller) Preisung CL [Psalm 150]
18915. (Antonín Dvořák) Sym­pho­ny #1 in C Minor “The Bells of Zlonice”, Op.3, B.9
18916. (Antonín Dvořák) Leg­ends, Op.59
Trea­sury Of Chi­nese Musi­cal Instru­ments Vol.3: High Moun­tains, Flow­ing Water
. [Zhong Guo Le Qi Da Quan 3: Gao Shan Liu Shui] [trans­lat­ed on cd cov­er as “High 
. Moun­tain and Glide”]:
. . . . 18917. (Gong Yi) Gu Feng Cao for Guqin
. . . . 18918. (Yang Wei) Shi Mian Mai Fu [Ambush On All Sides] for Pipa
. . . . 18919. (Xu Lingzi) Yu Zhou Chang Wan [Fish­er­men’s Song At Dusk] for Zheng
. . . . 18920. (Liu Bo) Huo Ba Jie Zhi Ye [The Night Of The Torch Fes­ti­val] for Zhongrua
. . . . 18921. (Ma Xiaolan) Jiao Chuang Ye Yu [Night Rain Drops On The Window]
. . . . . . . . for Konghou
. . . . 18922. (Xu Feng Huang) Da Lang Tao Sha Da for Sanxian
. . . . 18923. (Guo Min­qing) Long Chuan [Drag­on Boats] for Yangqi
. . . . 18924. (Xu Lingzi) Gao Shan Liu Shui [High Moun­tains, Flow­ing Water] for Zheng
. . . . 18925. (Gao Huax­ing) Shan Zhai Lian Ge [Love Song From Bor­der Vil­lage] for Liuqin

Leave a Comment